Shanghai


Hej alla glada! ^^

Jag bloggar från Shanghai idag! Känns som att vara "hemma" igen, mkt märkligt. Vi har väldigt många hem nu känns det som. Fast med hem så kommer också familjer - det är superkul att träffa alla här igen!

Nicolas och jag flög hit igår, landade vid 17:30 på Pudong och via Maglev in till stan för att styra kosan mot Isabelle och Tero's lägenhet där vi har inkvarterat oss. Det gick i 301 km/timmen. Swoooosch!
Bord var bokat på den mysiga restaurangen Xibo, där tillbringade vi kvällen med excellent sällskap, stark mat och goda drinkar.



Fort ska det gå! Topphastighet är egentligen 431 km/timmen om jag minns rätt

Väskan är med


Drinken till höger är för övrigt den som höll mig klarvaken hela natten.. ZzZzz..
Espresso martini, godaste drinken!

Nu ska jag bege mig ut på stan och se om allt är som "vanligt"! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG väska, vilken är det?? :-)

2011-09-05 @ 15:28:43
Postat av: Svärfar

nämen?

har ni åkt till Shanghai igen?

Kan ni inte hålla er därifrån..



hälsningar från soliga Lagos!



krama Nicellallas

2011-09-07 @ 12:22:41
URL: http://www.hsmcmike.bloggsida.se
Postat av: Emma

Tack tack! Det är en fin kopia på en Mulberry weekendbag.

2011-09-08 @ 16:48:37
URL: http://thecityandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0