Bilder från Shanghai


Idag är det fredag, igen! Härligt att veckorna bara springer iväg, det sägs ju att tiden går fort när man har kul. Jag lovade er lite bilder från Shanghai, så här kommer de ^^ Det var riktigt roligt att få använda sin kinesiska igen. Jag är stolt över mig själv, har alltid varit blyg för att använda den tidigare.. men en nödsituation fick mig att släppa all rädsla för att säga fel och våga prova, och jag lyckades! I samma veva lyckades jag boka en sjukt bra skjuts till flygplatsen dagen efter. Heja mig!! ^^

Special Xiao long bao´s, fyllda med svamp. På favorit lunch-haket

De allra godaste! Degen innehåller olika rotfrukter för att få fin färg, mums!

En isande god mangojuice efter lunchen

På Startbucks?

Fina Xiao, bästa vännen i Shanghai

Söta Isabelle

Uppdukat för middag med GC Shanghai



Kvällen avslutades med en drink i XinTianDi




Hoppas det blir ett nytt besök i Shanghai snart igen! Nu ska jag lägga på ett kål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0