Alfapet

Jag är fast! Och det jag har fastnat i är appen Wordfeud, dvs Alfapet via mobilen. Spelade mot min syster häromdagen då hon satt på Arlanda flygplats, på andra sidan jorden ^^ Kul, bra tidsfördriv, lite hjärngymnastik och sjukt beroendeframkallande! Annars har vi gottat oss hemma idag, fixat lite med packningen inför imorgon, städat så man kan njuta av ett rent hem när man kommer tillbaka. Började även kolla på Robinson via TV4-play, vilka nötter som är med i årets säsong.. alltid lika kul att kommentera och störa sig på folk. Undrar hur man själv hade uppfattats? De kanske hade röstat ut mig innan Paolo hunnit säga "öråd"... attans, jag som var så sugen på blöta kläder, ris, småkryp, sand överallt, mer ris, myggbett, knöligt underlag och leriga tävlingar. En vacker dag ska jag vinna Robinson! Och gör jag inte det, ja då ska jag måla hela min kropp blå och krasha finalpartyt i live-sändning. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: jacq

emma jag spelar med... lägg till mig. jag heter: schakke :)

2011-09-04 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0