Sega hallon

Oj oj vilken fantastiskt seg helg det har varit! Riktigt skönt. Internet har dummat sig dessutom, det verkar som att inga elektronikprylar vill fungera som det ska runt mig just nu.. humpf!!
I fredags kom min lilla skatt hem med två tunga handlepåsar och pizza - som uppgjort för soffmys och film! Lördagen lunkade på med ett besök till närliggande Whampoa Garden, för en gourmetlunch på Burger King (jag veeeet, vi är så nyttiga! ^^) Sen tro det eller ej, ett dopp i poolen!! Fantastiskt! Dagen avslutades i livliga Tsim Sha Tsui på Spaghetti House och en GALET god risotto... smaaaskens.
Och nu är det snart dags för mat IGEN!? Hur kan timmarna gå så fort.. jag är som uppslukad av alla varulvar och vampyrer att jag snart börjar odla egna huggtänder.

Kram från era soffpotatisar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad ni ser ut att ha det mysigt, vilka potatisar(gillar dom). Många pussar på er.

2011-08-21 @ 20:34:03
Postat av: Emma

ja vi är riktigt pösiga :D och vi gillar dig söta mor! Pussar

2011-08-22 @ 13:10:07
URL: http://thecityandme.blogg.se/
Postat av: Magdalena

snaaaark :) god risotto säger du, dit vill jag också!!! :) finns det någon vecka som passar bättre/sämre att vi kommer och besöker? november/december kanske? ser ljust ut på jobb..... :D puss

2011-08-22 @ 21:02:59
Postat av: Sophie

2011-08-26 @ 19:14:19
Postat av: Sophie

Åååååh söta! Det e kärlek det! Puss

2011-08-26 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0