iMAX

Gårdagen började med att jag vaknade klockan 8! Tro det eller ej ^^ Efter det följde frukost/brunch på hotellet här i närheten, smaskens! Senare en avstickare till Nicolas kontor för att hämta upp Jesper, en dansk kollega. Dagen spenderades med lite shopping, lunch och lite mera (fönster)shopping.. för att sedan avslutas med att ila som illrar med tunga matkassar genom monsunregnet som bestämde sig för att dyka upp på hemvägen!

Idag har vi uträttat lite, för mig hemliga, ärenden i stan. Jag är NYFIKEN! Vi fick även den briljanta idén att gå på bio. Har länge velat gå på en iMAX föreställning, det var ju stört omöjligt under Avatar-måste-ses-på-iMAX-perioden. Så, idag blev det... Cowboys & Aliens! Bättre än förväntat, lite läskig och med en snygg Daniel Craig i huvudrollen. iMAX duken var gigantisk! Salongen likaså, som dessutom var utrustad med skinnsäten. Det kanske alla iMAX salonger är, men vad vet jag? Häftig upplevelse iaf, med riktigt bra ljud- och bildkvalitet, även om just denna filmen var i 2D. Kommer absolut gå igen, men nästa gång med en bättre film och förhoppningsvis 3D.

En lyckad helg! ^^


De har typ världens smalaste rulltrappor här i HK

Och salta popkorn! Även fast jag började gilla de söta i Shanghai



(Nu har klockan blivit över midnatt och jag fyller åååår! Grattis till mig ^^ & gonatt!)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

grattis till diiiig! :)

2011-08-28 @ 20:13:02
Postat av: Emma

tack söta duuu! :D

2011-08-29 @ 17:27:05
URL: http://thecityandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0